Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3AKČNÍ ZBOŽÍ NUTREND ŘÍJEN 20181) EXTRÉMNÍ SPALOVAČ A NAKOPÁVAČ FAT DIRECT akce na celá balení 4 + 1 ZDARMA !! 2) CARNITINE... arr3COFFE COLECTION - nová technologie materiálůNOVÁ COFFE COLECTION   Vážení zákazníci,        to tu ještě nebylo !! ☕ Cocarber® špičkové... arr3- Vyberte si u nás za super cenu 990,-Kč dámský softshellový kabát -LAMBESTE Dlouhá dámská SOFTSHELLOVÁ bunda s kapucí 0707 Moderní dámský softshellový kabát s... arr3Víte, že… typ a poměr přijímaných sacharidů rozhoduje?  Víte, že… typ a poměr přijímaných sacharidů rozhoduje? Kdo neví, ten... arr3AKCE RETROMIKINY ČSSR - 100. výročí ČRCelorozepínací retromikina snoubící design s příchutí prvomájových průvodů a moderní funkční... arr3V PROGRESSU PADAJÍ CENY !Vážení zákazníci, od dnešního dne u nás rapidně padají ceny od značky PROGRESS, neváhejte a...

KONTAKTY

KYLIE SPORT STUDIO - KYLIE WATER SPORT PRODUCTS
17. listopadu 216
530 02 PARDUBICE
tel: 466 530 085
fax: 466 530 085
napište nám
mobil: 602 212 756
IČ: 76200311

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 890 Kč
skladem
naše cena 359 Kč
skladem

Víte, že… typ a poměr přijímaných sacharidů rozhoduje?

 

Víte, že… typ a poměr přijímaných sacharidů rozhoduje?

Kdo neví, ten přichází o podstatnou část energie pro sportovní výkon.

Kdo ví, ten naopak může čerpat ze sportovní výživy mnohem víc.

Řeč je o znalosti fungování lidského těla a jeho schopnosti využít sacharidy přijímané během výkonu.

Když jde totiž o ty správné, a navíc ve vhodném poměru, můžete navýšit jejich využití až 1,7x.

A my víme, jak na to.   

Že vytrvalci potřebují pro svůj výkon sacharidy, je známá věc.

Kolik energie ze sacharidů ale během výkonu přijmout, aby byl efekt maximální?

Na začátku je třeba vyjít z faktu, že nejrychleji vstřebatelné jsou jednoduché sacharidy, tzv. monosacharidy.

Není třeba je štěpit, přecházejí velmi brzy do krve.

Naopak všechny složité sacharidy se v těle nejdříve rozloží na jednoduché sacharidy, z nichž dominují především glukóza a fruktóza.

 

Glukóza

V průběhu fyzické aktivity jsou sacharidy s vysokým glykemickým indexem první volbou doplňování energie.

Mohou to být buď samostatná glukóza, nebo její polymery (maltodextrin), z nichž během trávení vznikají molekuly glukózy.

Jeukendrup (2008) tvrdí, že během cvičení vede požití těchto sacharidů k jejich spalování (oxidaci) rychlostí až 1 gramu za minutu.

Tato úroveň nemůže být překročena, protože je to maximální množství glukózy, které může být za uvedený čas zpracováno a využito.

 

Fruktóza

Fruktóza na rozdíl od glukózy používá jiný nosič (Ferrari a Diamond, 1997), a to může být naší výhodou.

Když je nasycen nosič glukózy, nosič fruktózy je stále aktivní.

Konzumací fruktózy s glukózou tak dojde k navýšení využitelných zdrojů energie k výše uvedenému 1 gramu,

a to na maximální hodnotu 1,7 g za minutu (Jeukendrup, 2008).