Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3TOP TRANS - platba možná pouze převodem na účetVážení zákazníci, vzhledem k vývoji koronaviru v České republice nevybírá společnost TOP TRANS... arr3Nově prodáváme v našem eshopu kávu na cesty!!!Kávu na cesty si můžete vzít opravdu kamkoliv. Její přípravu vidíte na obrázku. Nejedná se o nic... arr3Sleva na termoprádloZima nám pomalu končí. Využijte naše slevy na veškeré termoprádlo značek Progress, Jitex,... arr3Prodáváme nová dračí pádla RK!!Dračí pádla RK model 2020 s novou technologií výroby již v prodeji.  Pádlo je tvrdší, lépe se... arr3NOVINKA OD NUTRENDU!! OBJEDNÁVEJTE V NAŠEM ESHOPU.... arr3Nová trička z JitexuProdáváme nová trička z Jitexu, pánská i dámská. Vybavte se na jaro, které se rychle blíží.      ... arr3Výprodej dětských funkčních tričekarr3Hotové, kvalitní, české jídloUšetřete čas na Vaší cestě, chalupě nebo dovolené a zkuste hotové, kvalitní, české jídlo. Stačí jen... arr3CO JÍST A NEJÍST PŘED VÝKONEM? Ptáte se, co je nejlepší sníst před startem, abyste neměli těžký žaludek, ale během závodu vám tak... arr3JAKÉ ZDROJE ENERGIE VYUŽÍVÁME PŘI VYTRVALOSTNÍM SPORTU? Stejně jako automobil spotřebovává během výkonu palivo v podobě benzínu nebo nafty, i lidský... arr3PROČ JE HYDRATACE U SPORTOVCŮ TAK DŮLEŽITÁ?Hydratace neboli zavodnění organismu je ta nejpodstatnější věc, kterou by měli vytrvalci v oblasti... arr3VÍTE, ŽE... PIVO OPRAVDU NENÍ NEJLEPŠÍ IONTOVÝ NÁPOJ?Možná občas slýcháte, že pivo je nejlepší „ionťák“, zvlášť mezi rekreačními sportovci je to celkem... arr3Glukóza a inzulínV těle máme mnoho hormonů a jeden z hlavních je inzulín. Když ho slinivka nevyrábí a hormon zcela... arr3SACHARIDY VE VÝŽIVĚ A SPORTU – JAK JE EFEKTIVNĚ VYUŽÍT PRO NÁŠ VÝKON? Je především třeba vědět, kdy a který sacharid použít a které produkty sportovní výživy ho... arr3Jak rychle zhubnout?Lámete si hlavu, jak nejrychleji zhubnout? Už jste vyzkoušeli různé rady a ručička váhy se ne a ne... arr3ZIMNÍ BUNDY ZA AKČNÍ CENY OBJEDNÁVEJTE ZDE https://www.kyliesport.cz/Bundy-c11_105_2.htm  ... arr3Jak poznáte, že máte doplnit bílkoviny?Nedostatečné množství proteinu (bílkovin) se může projevovat sníženou imunitou, špatnou regenerací... arr3Jak správně jíst? 8 zásad zdravého stravováníAť se to možná nezdá, je právě strava tím, co nejvíce ovlivňuje celý náš život. Díky mnoha vědeckým... arr3BOTY NOVĚ V PRODEJI !!Do našeho sortimentu jsme zařadili běžecké boty značky Asics a trekingové boty značky Jack Wolfskin.... arr3!! PODSEDÁKY OPĚT SKLADEM !!

KONTAKTY

KYLIE SPORT STUDIO - KYLIE WATER SPORT PRODUCTS
17. listopadu 216
530 02 PARDUBICE
tel: 466 530 085
fax: 466 530 085
napište nám
mobil: 602 212 756
IČ: 76200311

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 189 Kč
skladem
naše cena 37 Kč
skladem

Jak poznáte, že máte doplnit bílkoviny?

Nedostatečné množství proteinu (bílkovin) se může projevovat sníženou imunitou, špatnou regenerací po sportovním výkonu, zvýšenou chutí na sladké či ztrátou svalové hmoty?☝ Pro sportovce i nesportovce je tedy důležité zajistit dostatečný příjem proteinů v každodenním jídelníčku.

 

 

Protein je pravděpodobně nejskloňovanějším slovem v oblasti fitness a zdravé výživy. Význam ve výživě je často interpretován různými směry. Může být vnímám jako jedna z makroživin lidského jídelníčku a také jako doplněk stravy pro aktivní sportovce.

 

 

Protein jako základní kámen lidského těla

Proteiny (neboli bílkoviny) jsou základní stavební látkou všech buněk živých organismů. Uplatňují se při budování svalů, zajišťují správnou funkci imunity, podílejí se na regulaci produkce hormonů a enzymů a dalších klíčových procesech v našem těle. 

Z tohoto výčtu je patrné, že hrají nezastupitelnou roli ve výživě všech lidí, a obzvlášť sportovců, kteří jich kvůli častým intenzivním tréninkům potřebují přijímat vyšší množství.

Proteiny v potravinách

V první řadě je pro sportovce i nesportovce důležité zajistit dostatečný příjem proteinů v každodenním jídelníčku. 

Ve své stravě se proto zaměřte zejména na následující zdroje proteinů:

  • maso (drůbeží, hovězí),
  • vejce, 
  • mléčné výrobky (tvaroh, řecký jogurt, cottage),
  • luštěniny (čočka, hrách, cizrna),
  • obiloviny (amarant, pohanka, quinoa).

 

Proteinové doplňky ve výživě sportovců

Jak jsme už naznačili, aktivní sportovci obvykle nedokáží nároky na množství bílkovin pokrýt z běžné stravy, a proto využívají možnosti suplementace prostřednictvím doplňků stravy

Studie souhrnně potvrzují, že příjem bílkovin u aktivních sportovců by měl být v rozmezí 1,4—2 g/kg hmotnosti, přičemž u běžné populace činí doporučený příjem 0,8—1,2 g/kg hmotnosti.

S čím pomáhá suplementace proteinů?

  • Budování svalů

Většina studií se shoduje, že suplementace proteinů při současném pravidelném tréninku (zejména posilování a odporové cvičení) významně zvětšuje objem a sílu svalů. Tento efekt je stejný u mužů i žen. Snižuje se však s věkem, protože starší lidé mají odlišné nároky na příjem bílkovin. 

  • Regenerace svalů po cvičení

I v tomto případě se mnoho studií shoduje, že užívání bílkovinných doplňků stravy (zejména s obsahem syrovátkového proteinu) po cvičení pomáhá se zotavením namáhaných svalů a podporuje syntézu svalových bílkovin.

Whey protein, vegan protein, protein na hubnutí aneb jaký druh zvolit?

Na trhu existuje celá řada výrobků, což může být zejména pro začínající sportovce občas matoucí. Zásadní je vybírat produkty schválené evropskou legislativou, které neobsahují karcinogeny, těžké kovy a další škodlivé či přidatné látky. Nakupujte také pouze u prověřených prodejců a varováním by vám měla být také příliš nízká cena. 

Nejvíce multifunkční jsou proteiny vícesložkové (obsahují syrovátku, kasein i vaječný protein) — ty si můžete dopřát před i po tréninku a díky obsahu kaseinu zajistí regeneraci svalů i během spánku. Syrovátkové proteiny (neboli whey proteiny) se skvěle uplatní po náročném tréninku a například vegan proteiny představují ideální řešení pro vegany a vegetariány. 

Kdy je vhodné užívat proteiny? 

Kvalitní protein je možné konzumovat v podstatě kdykoliv během dne pro doplnění denního příjmu bílkovin. Rozhodně na něj nezapomínejte v tréninkové dny, kdy je nejlepší zařadit jednu dávku proteinu po cvičení (ideálně syrovátkový protein) a jednu dávku během dne (ideálně vícesložkový protein s pomalým uvolňováním). 

Protein můžete také přidávát do vašich oblíbených předtréninkových a potréninkových jídel —  skvěle bude chutnat například v palačinkách, lívancích, ovesné kaši nebo jogurtu. 

 

 

Sportovní výživu objednávejte v našem eshopu!!!